PUBLITECH Satelliet-TV

Wij: PUBLITECH


Algemene gegevens :
Wij leveren voor de ontvangst van ASTRA DIGITAAL een SECA-ontvanger MET SMARTCARD.
De garantie op de ontvanger geldt bij ons voor een periode van 5 jaar. Bij defekt is snelle reparatie of omruilen normaal. Buiten de garantie kunt u rekenen op onze service via de helpdesk.

Uitgesloten van garantie zijn ondermeer blikseminslag, waterschade en schade door overspanning.

Gedurende de levensduur van het apparaat kunt u de helpdesk kosteloos raadplegen voor alle problemen met betrekking tot de ontvangst via de satelliet en/of reparaties. De helpdesk functioneert binnen geheel Europa.
Ons bedrijf is geregistreerd in Nederland bij de Kamer van Koophandel te Hilversum EN bij CanalDigitaal.

Een van de taken van de helpdesk is wijzigingen doorgeven aan de klant, liefst voor dat er iets verandert. Zo moet de klant in staat zijn , met onze hulp, zelf de ontvanger te onderhouden. Bijvoorbeeld ; mei/juni 2000 heeft er een transponderdans plaatsgevonden. Van de 4 huidige transponders op de ASTRA heeft Canal+ er nog maar 3 in gebruik. De Nederlandse zenders zijn bij elkaar geperst middels statische multiplexing. Middels variabele bit-rate heeft elke zender de beschikking over maximale kwaliteit. In Nederlands:  met gevaar voor kwaliteitsverlies is het gebruik van satellietruimte geoptimaliseerd en daardoor miljoenen per jaar goedkoper voor C+

Voor, tijdens en na deze aanpassing in de satelliet zal het noodzakelijk zijn voor de kijker om de satelliet-ontvanger te voorzien van nieuwe data. Per soort ontvanger verschilt dit en onze klanten krijgen de noodzakelijke informatie thuis.Hetzelfde bijvoorbeeld bij de entree van RTL7 en TALPA.

Onze Nederlandse techneuten in Frankrijk kunnen zonodig rekenen op hulp van lokale Franse collega's. Helpdesk en garantie-afhandeling vindt altijd plaats via onze nederlandse helpdesk.

Het werkgebied van de ASTRA-satelliet loopt van de Canarische eilanden tot Helsinki, van Ierland tot Hongarije.

Ik mag het kijken naar Nederlandse zenders buiten Nederland niet aanmoedigen: dit is strafbaar.
Daarom werken we met de volgende construktie: Elke klant wordt geacht in Nederland te wonen:
naam/adres en bijbehorend bank/giro-nummer komen te staan op het noodzakelijke kontrakt met Canaal-digitaal. Via dit rekeningnummer en machtiging op kontrakt int Canaal-digitaal hun jaarlijkse bijdrage.

Middels de "smartcard" is het mogelijk alle vrije zenders PLUS de Nederlandse zenders te ontvangen. Bovendien is het mogelijk een extra abonnement af te sluiten: voor een extra maandbedrag ontvangt u ook EurosportNL, DiscoveryNL, CNBC, Nat.GeographicsNL, VH1 en classic, MTV base en extra, Muzzik, Euronews.En recent TALPA van John De Mol.

We gaan er van uit dat u de ontvanger hoofdzakelijk in Nederland gebruikt !!
Wilt u uw ontvanger ook elders in Europa gebruiken, plaatsen wij voor u een schotel op uw locatie binnen Europa, . Daar mag u vrij naar alle vrije zenders kijken.
Maar de ontvanger werkt alleen als de smartcard er in zit. Dit is zelf zo geconstrueerd door Canal+.
Dus nu mag u niet naar Nederland kijken, maar het is wel mogelijk .
U bent natuurlijk zelf verantwoordelijk voor zo'n vergissing, maar er is niemand die dat controleert. En wie mag zeggen dat 'ie zich nooit vergist ?

De garantie is , naast de fabrieksgarantie, onze eigen garantie tot 5 jaar ! onheil van buitenaf, zoals overspanning/bliksem/waterschade en bijv Coca-Cola , of handig neefje die de boel even verstierd is uiteraard uitgesloten.

Heeft u nog vragen dan kunt u ons als volgt bereiken:
Per FAX 084 2209382
Tel technische dienst: 06 47286957  of in FR 06 99704097

E-mail publitech  zet hier een apestaartje wanadoo.fr
Postadres: postbus 1009 1400BA Bussum
Bezoek aan onze technische dienst ALLEEN op AFSPRAAK  !

Vragen liefst mail of fax, dan krijgt u op dezelfde wijze antwoord.

Hartelijke groet, Egbert Cobet, Publitech sat-tv